لاب لاب لاب لاب

خرید بک لینک
خب دوستای عزیزم اینهمه از دیوونه خونه ی ولیعصر بد گفتم حالا اجازه بدید چنتا از خوبیاشم بگم با هم شاد شیم . پرستارای قشنگش که نگو و نپرس !

دو تا آقا پسر شاخ و شمشاد و یه دختر مهربون . البته که من روی اون قد بلند چشم درشته که احتمالا اسمش علیه کراش زدم . واضحه دیگه :/

مثل سایش هر جا میره منم باهاش میرم . تا الانم کلی چیز بهم یاد داده و کلی هم خندوندتم :)) امروز که دیگه رسما داشتیم لاس میزدیم جای دوستان سینگل خالی ! آخرشم مهرشو داد بهم که وی اسارو به جاش مهر کنم :)) خلاصه کلی مفرح بود ^_^ اون یکی پرستاره هم خوبه ها اونم خیلی بَلاس ولی خب چشم من اینو گرفته -_- حیف باشه فقط یه هفته ی دیگه اینجا کارآموزی دارم :(

کاش میشد حداقل یکم دلبری کرد . ولی متاسفانه وقت به این جلف بازیا نمیرسه و اوج شوخیمون روی لیبلای ست استریله :)))

روی یه جوجه انترنم کراش زدم ولی چون خیلی نگاهم کرد بدم اومد :|

خلاصه اینکه درس بخونید ، بیمارستان چیپسای قشنگی داره :)))

و در انتهای هفته ،...

ما را در سایت و در انتهای هفته ، دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت: 23:31

صفحه بندی